Salatǎ de ouǎ


Am fǎcut reţeta asta imediat dupǎ Paşte când m-am trezit cu prea multe ouǎ roşii şi prea puţinǎ poftǎ de a le îngurgita. Am cǎutat  în dreapta şi-n stânga pe net şi asta mi-a ieşit cu ce aveam în frigider. 

E de efect rece, pe o felie de pâine sau direct din bol dacǎ nu vǎ vede nimeni :P.

Ingrediente:

7 ouǎ
3 linguri de muştar
Mǎrar
2 ridichi
Mǎsline
2 linguri iaurt


Am tǎiat ouǎle in cubuleţe şi le-am dat deoparte. Într-o altǎ farfurie, am amestecat iaurtul cu muştarul, am tocat câteva fire de mǎrar şi le-am încorporat împreunǎ cu nişte ridichi tǎiate mic şi mǎsline negre ciuntite cu cuţitul. Am amestecat compoziţia cu ouǎle şi am dat la rece. 

Am avut impresia la început cǎ dacǎ folosesc toate ouǎle pe care le aveam o sǎ-mi ajungǎ salata şi pentru a doua zi. I’m gullible like that. 

Bon app’!

Etichete: , , , , , ,