Brownie cu cireşe


Ieri am fǎcut o bunǎtate de la care cu greu m-am abţinut, având în vedere caloriile pe care le conţine. Am fost bravǎ şi, în primǎ instanţǎ, dupǎ ce am aşteptat cuminte sǎ se rǎceascǎ, am devorat doar douǎ pǎtrǎţele. Ȋs tare mândrǎ de mine, drept sǎ zic! Pe aceastǎ cale, le mulţumesc tare mult fetelor de la Sisters’ Kitchen cǎ mi-au scos în cale minunea ciocolatoasǎ. Fiţi binecuvântate! :)  Papilele mele sunt tare satisfǎcute. Ȋn mare, am respectat reţeta lor, în afarǎ de faptul cǎ eu am folosit doar ciocolatǎ cu lapte (nu prea pot mânca din cea neagrǎ, nu-mi e deloc pe plac) şi am pus caju în loc de nuci. 


Ingrediente:

200 grame de ciocolatǎ cu lapte
1 mânǎ de cireşe curǎţate de sâmburi şi tǎiate pe din douǎ
250 de grame unt
150 de grame zahǎr
3 linguri de cacao
4 linguri de fǎinǎ
2 linguriţe rase de praf de copt
4 ouǎ
1 vârf de cuţit de sare
 2 linguri de caju

 
Mai întâi, am prǎjit caju-ul câte un minut pe fiecare parte. 

Dǎm drumul la cuptor (eu l-am pus la 150 de grade şi aşa a rǎmas şi cât timp s-a fǎcut prajitura).

Am topit ciocolata cu untul la bain-marie şi le-am lǎsat puţin sǎ se rǎceascǎ. 

Se amestecǎ toate ingredientele, în afarǎ de cireşe şi nuci. Eu am amestecat cu telul pânǎ la omogenizare. 

Am folosit un vas de yenna pe care l-am uns cu unt şi deasupra am pus hârtie de copt peste care am turnat compoziţia. 

Deasupra am presǎrat cireşele şi caju-ul şi am pus la cuptor 40-45 minute, sau pânǎ trece proba cu scobitoarea. 


Am lǎsat sǎ se rǎceascǎ şi am pus puţin zahǎr pudrǎ deasupra. And then I stuffed my face! And it was gooooood!

Bon app’!

Etichete: , , , , , ,