Bruschete roz

 
Am citit despre bruschetele astea acum un an, cam aşa, şi le-am tot fǎcut de atunci cǎ tare-s bune, zǎu aşa... Eu le ştiu de la easy peasy, care le ştie de la prinţesǎ, care le-a pǎpat la Villa Rodizio. Eu acolo n-am fost da’ tare drag mi-a devenit locul ǎsta şi de-abia aştept sǎ poposesc la  ei în grǎdinǎ (nu ştiu dacǎ au grǎdinǎ, dar oricum... :) ). 


Ingrediente:

2 legǎturi de ridichi
Puţin suc de lǎmâie
Ulei de mǎsline
Mozarella

Se face aşa: se dau ridichile pe rǎzǎtoare şi se cǎlesc în ulei de mǎsline. Dupǎ ce se perpelesc puţin, se adaugǎ suc de lǎmâie. Aici se întamplǎ minunea cu rozul. Se presarǎ pe felii de baghetǎ sau pâine cu seminţe frecate cu usturoi şi se acoperǎ cu mozarella. Se dau la cuptor pânǎ ce se topeşte brânza şi gata! Simplu, bun şi de efect! 


 
Bon app’!

Etichete: , , ,