Pancakes cu ricotta şi portocale pentru provocare


Pentru luna aceasta a provocǎrii, Ama mi-a desemnat chiar blogul ei. Dupǎ cum vǎ puteţi imagina, nu a fost deloc uşor sǎ aleg ceva. Mǎ gândeam la scones, pâinici cu brânzǎ, salatǎ de somon, adicǎ toate lucrurile care-mi plac şi ştiu cǎ-mi plac. Ȋn loc de asta, am cǎzut în patima dulcelui şi am fǎcut pancakes-urile acestea. Am mai încercat sǎ fac o datǎ, cu o altǎ reţetǎ, dar n-au ieşit. Mǎ rog, nu mi-au ieşit mie. Aşa cǎ puţinǎ teamǎ mi-era. Nejustificatǎ, dupǎ cum aveam sǎ aflu în momentul în care am pus aluatul în tigaie. Mi-au ieşit perfect, au fost un mic dejun savuros şi mi-au rǎmas şi pentru desertul de la prânz.

 

Ingrediente:

200 grame de fǎinǎ
250 grame ricotta
4 linguri de zahǎr
1 pliculeţ de praf de copt (10 grame)
2 ouǎ
150 grame lapte
O linguriţǎ coajǎ de portocalǎ
 
Se amestecǎ mai întâi ingredientele uscate: fǎina, zahǎrul, praful de copt şi coaja de portocalǎ.

 
Se adaugǎ ouǎle şi lapte, amestecând pânǎ se formeazǎ un aluat.

Ȋn acest moment, se adaugǎ şi ricotta şi se amestecǎ pânǎ la omogenizare.

Se ia cu o lingurǎ din aluat şi se pune în tigaia încinsǎ bine. Când se formeazǎ bule deasupra şi aluatul începe sǎ „suspine”, clǎtita trebuie întoarsǎ pe partea cealaltǎ. 


Eu le-am servit la micul dejun, cu lemon curd fǎcut de mine şi un ceai verde cu aromǎ de vanilie. 

Bon app’!

Etichete: , ,