Banoffee Pie

Banoffee Pie

Când stai în casǎ cu un pasionat de Formula 1, ajungi sǎ iei din manii, sǎ te uiţi- chiar şi cu coada ochiului- la curse, sǎ înveţi cuvinte ca DRS şi sǎ încerci sǎ fii şugubǎţ poreclindu-l NOS (haha! ştiţi dacǎ v-aţi uitat la The fast and the furious) şi, mai ales, sǎ preiei din preferinţe şi sǎ-ţi placǎ aceiaşi piloţi ca jumǎtǎţii mai bune. Cǎ tot veni vorba de Formula 1, eu am fost tare miratǎ sǎ descopǎr un sport în care spiritul de echipǎ primeazǎ, în care nu se foloseşte „eu” ci, mai degrabǎ, „noi”. Ei, şi vine Luc într-o zi şi-mi zice cǎ Jenson Button, cel mai tare pilot de Formula 1 :),  a declarat într-un interviu cât de mult îi place Banoffee Pie. Ȋmi dǎ o selecţie de reţete şi îmi zice cǎ-şi doreşte. Şi eu fac pentru cǎ mi-e drag şi el, şi dulcele. 

Banoffee pie


Ȋntâi şi-ntâi am fǎcut dulce de leche, am spus în postul precedent cum. 

Pentru blat, am folosit 280 de grame de biscuiţi digestivi, adicǎ douǎ pachete, pe care i-am fǎrâmiţat într-o pungǎ cu sucitorul. I-am amestecat apoi cu 200 de grame de unt topit şi rǎcit. Compoziţia aceasta am presat-o într-o tavǎ cu fundul detaşabil şi am lǎsat-o la frigo cam 30 de minute.



Dupǎ aceea, am întins peste blatul de biscuiţi un strat de dulce de leche, sau mai bine zis, am folosit un borcǎnel de caramel (adicǎ cât iese dintr-o cutie de lapte condensat), deasupra am pus 2 banane tǎiate feliuţe subţiri, 250 ml frişcǎ vegetalǎ bǎtutǎ şi peste, am ras nişte ciocolatǎ. Et voilà, minunea dulce în toatǎ  splendoarea ei!

Banoffee Pie


Bon app’!

Etichete: , , ,