Pancakes cu mere

Le-am fǎcut de poftǎ de dulce. Mǎ sǎturasem (ei, mǎ alint! n-am ajuns acolo nici pe departe) de pâine prǎjitǎ cu unt şi dulceaţǎ şi vroiam ceva repede-repede sǎ mǎ aline. Şiiiii pancakes... Aveam vreo patru mere pentru un crumble (îl fac şi pe ǎla, nicio grijǎ), dar din motive care acum îmi scapǎ, nu l-am mai fǎcut. Erau prea acrişoare ca sǎ muşc direct din ele aşa cǎ pancaaaaakes. Singurul lucru care nu-mi place e cǎ trebuie sǎ mǎnânc singurǎ din ele: Luc a simţit merele, a zis cǎ e ceva ciudat în clǎtite, a auzit ce, le-a dus înapoi. Ştiam cǎ nu e pasionat de fructe, nici eu nu sunt, dar desertul ǎsta chiar a fost bun. Vouǎ vǎ place sǎ mâncaţi singuri din ceea ce gǎtiţi şi cu gândul la alţii? 


Din ingredientele folosite de mine ies 12 pancakes. Pe scurt, lucrurile stau aşa: Ȋntr-un bol mai mare, 200 de grame de fǎinǎ se amestecǎ cu 1 lingurǎ zahǎr (brun am pus eu), 2 linguriţe de praf de copt, puţinǎ sare şi scorţişoarǎ dupǎ gust.

Radem trei mere fǎrǎ coajǎ şi le amestecǎm cu 250 de ml de lapte, un ou bǎtut şi esenţǎ de vanilie. 


Amestecǎm ingredientele uscate cu cele lichide, luǎm cu lingura din compoziţie şi turnǎm în tigaia încinsǎ bine. Eu nu am pus ulei dar se pot folosi câteva picǎturi. Când încep sǎ facǎ bule, pot fi întoarse pe  partea cealaltǎ. 

Eu am încercat patru combinaţii de toppinguri pentru pancakes: miere, dulce de leche, iaurt şi iaurt cu dulceaţǎ de caise, toate au fost delicioase. 

Bon app'!

Etichete: , ,