Muffins cu cacao


Pentru aceste muffins am folosit o combinaţie de reţete mai vechi + o idee de la Andie: adǎugarea în compoziţie a câtorva vişine din dulceaţǎ. Multumesc! :) Iese mai zemos şi deci, mult mai gustos. Cum cuvintele nu prea mi-au fost în desagǎ în ultimele zile, vǎ las cu reţeta.

Am pus la mixat 3 ouǎ cu 150-200 de grame de zahǎr şi un plic de zahǎr vanilat. Peste aceastǎ compoziţie, se adaugǎ puţin ulei, 200 de ml lapte şi o fiolǎ de esenţǎ de rom.  Se amestecǎ uşor. 

 
Se adaugǎ apoi fǎinǎ – eu am pus cam 350 de grame cred, poate ceva mai mult, am mǎsurat ochiometric de data asta- , o linguriţǎ plinǎ cu praf de copt cu şofran şi 4-5 linguri de cacao. Am uitat sǎ pun coajǎ de lǎmâie, ar fi ieşit şi mai parfumat. 

 
Se omogenizeazǎ. Se încǎlzeşte cuptorul la 180 de grade. Compoziţia se toarnǎ în forme şi în fiecare se adaugǎ 2-3 vişine, dar şi sos din dulceaţǎ. Se lasǎ la cuptor 20-25 de minute pânǎ trec testul cu scobitoarea. Ies fix 12 muffins.

Bon app’!

Etichete: ,