Sandvişul meu preferat, o micǎ bucurie şi o recomandare


Ȋncepem cu sandvişul cǎ tot e ora mesei şi poate aveţi chef de ceva simplu şi rapid, gustos foarte şi nici prea plin de calorii :). Somonul e unul din lucrurile mele preferate când vine vorba de mâncare aşa cǎ am hotǎrât sǎ-mi fac o micǎ poftǎ şi aşa a apǎrut sandvişul acesta.

Se face mai întâi un sos alb din 125 de grame de iaurt grecesc sau cremosso, în care se stoarce cam o jumǎtate de lǎmâie şi se adaugǎ sare şi piper dupǎ gust.
 Se taie pe lung o baghetǎ medie, se unge cu sosul de iaurt, se adaugǎ cam 50 de grame de somon afumat, se mai unge o datǎ cu iaurt şi deasupra se presarǎ mǎrar. Se mǎnâncǎ cu mare poftǎ.
Bucuria e a mea şi numai a mea, dar am vrut-o scrisǎ ca sǎ nu uit cǎ lucrurile mici mǎ fac foarte fericitǎ: asearǎ, la bowling, am reuşit primul meu strike de când joc şi asta nu se întâmplǎ de atât de mult timp. Felicitǎrile le primesc cu un zâmbet larg şi dispusǎ sǎ ofer din vastele mele cunoştinţe despre acest joc foarte simpatic. :)
Recomandarea e un film, The Trip, foarte tare, are şi ceva hranǎ dispersatǎ pe ici, pe colo, cam eclectice preparatele pentru gustul meu, dar oricum, arǎtoase. E un film despre doi prieteni care pleacǎ într-o cǎlǎtorie în nordul Angliei pentru ca unul din ei sǎ facǎ recenzii la o serie de restaurante de acolo. Umorul britanic îmi place teribil, cred cǎ vine imediat dupǎ cel evreiesc, personajele par cumva stângace unul în prezenţa celuilalt şi de aici, comicul. E un film amuzant, dar în mod categoric nu o comedie, cu multe discuţii despe artǎ şi actori(e), despre identitate, multe imitaţii (Pacino, Liam Neeson, Robert de Niro, etc) foarte bine realizate... Mai jos, câteva din situaţiile şi replicile mele favorite:
·         „E 2010. Totul a fost fǎcut pânǎ acum. Nu poti decât sǎ faci ceva ce-a fǎcut altul înainte, dar mai bine sau diferit”.
·         Unul dintre personajele principale are un fundal sonor special ales pentru peisaj. Hehe!
·         Cei doi ajung într-un loc „unde ai putea filma o serie cu Miss Marple”.
·    Dupǎ o  noapte de amor cu o polonezǎ, cei doi vorbesc despre aceasta ca despre „summitul din dormitor” sau „cimentarea relaţiilor polonezo-engleze”.
·         „Bǎutul vinului mǎ face sǎ mǎ simt sofisticat. Ca James Bond când comandǎ un Martini.
Bon app’ şi vizionare plǎcutǎ!

Etichete: , ,