60+ carrot cupcakes


Ȋn postul anterior, spuneam de câteva lucruşoare care mi s-au întâmplat sǎptǎmâna trecutǎ şi cu ce drag le-am primit şi m-am bucurat de toate, mici sau mari. Vineri s-a mai întâmplat un lucru, cu care evident, mǎ dau mare aici, cǎ e important pentru mine şi conteazǎ :).    

Pentru botezul nepoţelului meu foaaaaaarte drǎguţ şi foaaaaarte cuminte- chiar şi atunci când musiu popa l-a introdus în apǎ-, mi-am luat angajamentul de a face în jur de 60 de carrot cupcakes, ca mǎrturii pentru omuleţii invitaţi la eveniment. Mi-a plǎcut la nebunie sǎ fac asta, deşi am suspinat de câteva ori la gândul cǎ trebuie sǎ rad 25 de morcovi- pentru cele 6 batch-uri de cupcakes de care aveam nevoie-, singurul lucru cu adevǎrat solicitant din toatǎ tǎrǎşenia asta.

Au ieşit foarte bune şi pentru asta mulţumesc Ancǎi de la cookiejar cǎ a pus pe blogul ei reţeta perfectǎ. Am avut o micǎ teamǎ cǎ, fǎcându-le vineri, nu se vor pǎstra la fel de umede şi proaspete în interior, dar azi-dimineaţǎ, când am catadicsit sǎ desfac şi eu cutiuţa şi sǎ mǎ înfrupt din cupcake, era încǎ uber delicios. 

Am avut douǎ seturi de tǎlpiţe, unele mai mici, venite direct din Anglia, şi altele mai mari, din ciocolatǎ, de la Georgiana :). Mulţumesc! 





Reţeta de carrot cupcakes e la Anca, am urmat-o în cel mai mic detaliu, iar pentru glazurǎ, am folosit doar un sfert din cantitatea de zahǎr pudrǎ menţionatǎ acolo. E bine sǎ fie testat, mie mi s-a pǎrut suficient de dulce aşa. 


Sǎ creşti frumos şi sǎnǎtos, drǎguţenie micǎ! :)

Etichete: