Yogurt banana muffins


Pentru luna aceasta, la provocarea secretǎ iniţiatǎ de Ama, organizatoare a fost Gabriela, iar blogul care mi-a revenit mie de aceastǎ datǎ a fost chiar al ei. L-am rǎsfoit de câteva ori şi azi am fost la cumpǎrǎturi. Am ales o reţetǎ cu muffinşi, deşi alta îmi fǎcea mai mult cu ochiul: rǎsfǎţul de ciocolatǎ :). Dar cum ciocolatǎ nu am voie sǎ mǎnânc acum, m-am orientat spre muffinşi. Au ieşit ok, cei simpli nu-s deloc pe placul meu, n-au fost niciodatǎ, dar cei coloraţi, în care am pus un strop de dulceaţǎ de vişine, au ieşit tare gustoşi. 


Totul se întâmplǎ dupǎ cum urmeazǎ:

Ȋntr-un bol, se mixeazǎ 100 de grame de unt, în bucǎţi, cu 2 ouǎ, 4 linguri de zahǎr brun, puţinǎ esenţǎ de vanilie şi un plic de zahǎr vanilat Bourbon. Se adaugǎ (opţional) 2 banane coapte bine, strivite cu furculiţa şi 200 de grame de iaurt grecesc. Se amestecǎ pânǎ la incorporare. 

Separat, se amestecǎ 300 grame de fǎinǎ cu o linguriţǎ de praf de copt şi un praf de sare. Se toarnǎ peste mixtura de unt şi ou şi se amestecǎ totul cu o lingurǎ. Se pune în hârtii de copt şi în forme şi se dau la cuptorul încǎlzit la 180 de grade cam 20-25 de minute sau pânǎ la 40 de minute dacǎ vǎ plac bronzate bine. 

Bon app’!

Etichete: