Limonadǎ cu vişine


Pentru provocarea secretǎ de luna aceasta, am primit de la Mihaela blogul europeflavours, de unde mi-am ales o reţetǎ simplǎ, de limonadǎ, constrânsǎ de timpul puţin avut la dispoziţie. OK, şi de lenea de a pune mâna şi a gǎti ceva cap-coadǎ, lene cǎreia eu îi spun sindrom de vreau-în-vacanţǎ-acum. Raluca a folosit cireşe amare, pentru care o invidiez tare, eu am avut nişte vişine care-şi fǎceau veacul prin frigider de cam multicel. 

Am desâmburat o mânǎ de vişine, le-am spǎlat şi le-am rǎsturnat într-o halbǎ de mere bere şi le-am ameţit cu o lingurǎ vârtoasǎ de miere. Am dat halba la frigider. 

Am stors o lǎmâie mare (într-un shaker e cel mai bine, eu am folosit  o canǎ de cafea termoizolantǎ :P), am rupt câteva frunze de mentǎ, am adǎugat câteva feliuţe de lime şi am pus câţiva peştişori (adicǎ bucǎţi de gheaţǎ) peste. Am pus capacul, am agitat de câteva ori, am împǎrţit conţinutul în mod egal în douǎ pahare şi apoi le-am umplut cu apǎ platǎ. 

Am scos vişinele din frigider şi am luat vreo douǎ linguri din amestec şi am turnat peste amestecul de apǎ cu lǎmâie şi mentǎ. Am mai pus câteva bucǎţi de gheaţǎ şi mi-am bǎut paharul de limonadǎ cu sorbituri mici, în timp ce notam pe un post-it toate locurile unde vreau sǎ ajung în mini-vacanţa care începe vineri. 

Pe curând!

Etichete: