Muffins cu ness şi ciocolatǎ albǎ


Luna aceasta, provocarea iniţiatǎ de Ama a fost organizatǎ de Elena, iar blogul atribuit mie este Dulciuri si nu numai, de unde mi-am ales nişte muffins, ei bine, pentru cǎ aveam chef sǎ mai încerc o reţetǎ. A, da, şi poftǎ de ceva dulce, pentru cǎ de ceva timp încerc sǎ mǎ abţin şi singurele pe care mi le-am permis din categorie sunt mierea din ceai- am un ceai verde cu migdale glasate fantastic- şi ocazionalul pepene galben. Dar într-o zi my sweet tooth kicked in… şi restul e poveste. 

Am modificat puţin reţeta, înlocuind cafeaua cu ness şi înjumǎtǎţind gramajele. 

Pentru 8 muffins am fǎcut urmǎtoarele: 

Am amestecat 150 de grame de fǎinǎ cu 100 grame de zahǎr, un vârf de praf de copt şi puţinǎ sare. 

Ȋn alt bol, am bǎtut douǎ ouǎ, am adǎugat 200 de ml de iaurt cremos, o lingurǎ de ulei şi dupǎ ce am amestecat bine am pus şi 3 linguriţe de ness.

Ingredientele uscate se amestecǎ cu cele lichide cu mişcǎri ample, se toarnǎ în forme şi pe deasupra se orneazǎ cu bucǎţele de ciocolatǎ  albǎ. 

Se dau la cuptorul încins la 180 de grade timp de 20 minute. 

Pozele nu sunt grozave, dar ele au fost bunuţe.

Bon app’!

Etichete: ,