Frigǎrui cu mozzarella şi tartine mediteraneene


Dupǎ o sǎptǎmânǎ plinǎ de maidanezi, Roşii Montane şi mai nou, şi de unguri, sâmbǎta asta e perfectǎ pentru… hm, contemplare: cerul albastru şi norii pufoşi- eu i-am vǎzut cum am deschis ochii-, nemurirea sufletului, vânǎtoarea de comori Viajoa (chiar, hai şi voi, e super tare!), ascultat fado şi, în general, meşterind planuri mici şi mari, toate pentru starea de bine a întregului trup.

 
Iar pentru prânz, bunǎtǎţi cu iz mediteranean, cǎ tot mǎ laud cǎ mi-ar plǎcea sǎ adopt la un moment dat stilul ǎsta de viaţǎ. Bǎnuiesc cǎ-s cam multe roşii în cadru, dar erau aşa drǎguţe şi suculente cǎ nu m-am abţinut. 

Nu gǎtim mare lucru, ne jucǎm cu ingredientele mai mult. Pentru frigǎrui folosim roşii cherry, mǎsline negre desâmburate şi mozzarella Granorolo. Le aranjǎm dupǎ plac pe beţişoare. Le stropim cu ulei de mǎsline extra-virgin, aromat cu puţinǎ sare şi busuioc uscat. Asta în caz cǎ nu gǎsim din cel proaspǎt şi bine parfumat. 


(Acum, mǎ scuzaţi, eu mǎ duc sǎ mǎ mai uit o datǎ la golurile României de asearǎ şi, mai ales, la ǎla dintr-o bucatǎ al lui Pintilii. Ce sǎ-mi faci dacǎ mi-s microbistǎ?)

Gata, I is back. 

Pentru tartine, luǎm douǎ felii de pâine, le ungem cu ulei de mǎsline şi le lǎsǎm câteva minute în cuptorul încins. Scoatem, le acoperim cu o felie mare de mozzarella, jumǎtǎţi de prunişoare şi rondele de ceapǎ roşie, le presǎrǎm cu oregano şi cu seminţe de susan şi dǎm la cuptor pânǎ când brânza devine moale şi lipicioasǎ. 


Si pentru cǎ existǎ un giveaway în desfǎşurare, trimit reţeta aceasta reţeta aceasta Laviniei si surorilor mele preferate.