[Concurs] Câştigǎ cartea Jamie’s 15 Minute Meals de Jamie Oliver


LE. Bon, s-a terminat şi concursul, iar câştigǎtorul esteeeeeeee…… comentariul nr. 16- Mihai. Ȋmi pare rǎu cǎ nu pot pune drǎcia aia de random pe blog, nu m-am priceput cum. Mihai, aştept de la tine un semn ca sǎ vedem cum primeşti cartea. Felicitǎri! :)

Mie îmi place Jamie Oliver. Ȋmi plac reţetele lui, tot ce am gǎtit vreodatǎ din cǎrţile lui mi-a ieşit genial de bine şi-mi place şi cǎ ingredientele sunt accesibile, reţetele - destul de uşoare şi rapid de preparat, iar el - carismatic şi pasionat. Apoi, stilul lui de a spune poveşti şi de a transmite informaţia e relaxat şi probabil ǎsta e unul din motivele principale pentru care oamenii îl iubesc şi-l ascultǎ. 

Nu spun mai mult pentru cǎ sunt sigurǎ cǎ şi vouǎ vǎ place Jamie, i-aţi urmǎrit emisiunile sau aţi gǎtit din cǎrţile lui. Si vǎ invit la un concurs sponsorizat de librǎria on-line cu cǎrţi în limbi strǎine, Books Express. Premiul este una din cele mai noi cǎrţi ale lui, Jamie’s 15 Minute Meals. Pentru cǎ am ocazia s-o rǎsfoiesc de ceva timp, mi-am şi notat câteva reţete pe care mi-ar plǎcea sǎ le fac. Tot referitor la carte, trebuie sǎ vǎ spun cǎ fotografiile sunt minunate, eu una m-am îndrǎgostit.  
 
Ce aveţi de fǎcut pentru a câştiga acest volum:

1. Intraţi pe site-ul Books Express şi gǎsiţi douǎ cǎrţi pe care aţi dori sǎ le aveţi (în afarǎ de cea a lui Jamie pe care v-o ofer acum, bineînţeles). Nu conteazǎ domeniul, trebuie doar sǎ fie ceva ce v-ar plǎcea foarte mult sǎ citiţi.

2. Lǎsaţi-mi un comentariu aici cu numele cǎrţilor pe care le-aţi ales şi link cǎtre pagina lor de pe books-express. 
 
Concursul dureazǎ de azi pânǎ joia viitoare, pe 31 octombrie, inclusiv. Pe data de 01.11 voi alege câştigǎtorul cu ajutorul random.org. Cartea va fi expediatǎ prin curier doar pe teritoriul României, iar dacǎ sunteţi din Bucureşti sau Ploieşti o sǎ v-o înmânez personal.

Ȋn aceeaşi ordine de idei, vǎ invit pe blogul Books Express, unde mǎ gǎsiţi şi pe mine, scriind recenzii de cǎrţi sau articole din diverse domenii (dezvoltare personalǎ, stil de viaţǎ, gastronomie, etc) şi pe pagina lor de Facebook pentru a urmǎri update-urile. Dacǎ vǎ place, ştiţi ce aveţi de fǎcut :). 

Vǎ urez succes la cǎutat şi vǎ aştept cu nerǎbdare comentariile!