Quesadilla cu legume


Pentru luna aceasta la provocarea iniţiatǎ de Ama, organizatoare a fost Ioana care mi-a repartizat blogul Europe Flavours, cunoscut mie dintr-o provocare anterioarǎ. De data aceasta am ales quesadilla, pe care am “personalizat-o”, schimbând vita cu legume. Am exagerat puţin cu cantitatea lor aşa cǎ data viitoare voi folosi doar câteva, poate ceapǎ, porumb, ciuperci şi ardei. 


Mai întâi, am fǎcut douǎ sosuri pentru quesadilla. Pentru cel roşu, am folosit o jumǎtate de conservǎ de roşii bucǎţi, pe care am pus-o în puţin ulei de mǎsline şi am lǎsat-o pe foc pânǎ ce roşiile au putut fi tocate cu furculiţa. Ȋntre timp, am adǎugat puţin ardei iute, sare şi piper. Pentru sosul alb, am amestecat iaurt grecesc cu zeamǎ de lǎmâie, sare şi piper. Le-am pus pe amândouǎ în douǎ vase ramekin şi m-am ocupat de legume.

Am folosit morcovi, ceapǎ, mazǎre, ciuperci, boabe de porumb şi ardei gras. Le-am tǎiat şi le-am lǎsat la sotat într-o felie de unt. Dupǎ ce au fost gata, le-am lǎsat sǎ se rǎceascǎ.

Am pus tortilla (fǎcutǎ în casǎ sau cumpǎratǎ) pe o farfurie, am acoperit jumǎtate din ea cu mixul de legume, iar deasupra am ras mozzarella. Am împǎturit-o şi am trecut-o într-o tigaie încinsǎ (fǎrǎ ulei) şi am presat marginile. Dupǎ vreo douǎ minute, se întoarce şi pe partea cealaltǎ.

A fost bun!

Bon app’!

Etichete: ,