Minestrone


Bunǎ mai e supa asta densǎ şi plinǎ de nutrienţi, nici nu ştiu cum sǎ vǎ spun. Poate vǎ conving spunând cǎ e a doua sǎptǎmânǎ când o fac, atât e de gustoasǎ… Şi cum zilele astea mǎ bucur doar de soare şi de glasul lui Freddie din Killer Queen, un motiv în plus nu îmi stricǎ absolut deloc. Sǎptǎmâna asta a fost şi continuǎ sǎ fie leneşǎ şi cu vise ciudǎţele, mâine sper sǎ mǎ urnesc şi sǎ-mi cumpǎr ceva colorat, un alt roman de Herman Hesse- tocmai am citit Narcis şi Gurǎ-de-Aur şi am fost tot timpul ca sub o vrajǎ- şi lalele, ca sǎ primenim şi aerul din casǎ. Pânǎ atunci, I give you Minestrone!

Facem mai întâi 1 litru şi jumǎtate de supǎ de legume. Eu folosesc cubuleţe bio de la dm şi sunt foarte mulţumitǎ. Pentru 1 ½ l. de supǎ folosesc doar douǎ cubuleţe. 

Se încǎlzeşte încet puţin ulei de mǎsline şi se adaugǎ 3 cǎţei de usturoi şi 1 ceapǎ, toate tǎiate mǎrunt. Se lasǎ pânǎ se cǎlesc uşor şi se adaugǎ şi 1 cartof mare şi 1 morcov tǎiate cubuleţe. Se asezoneazǎ cu piper proaspǎt mǎcinat.

Se toarnǎ în oalǎ supa de legume şi o linguriţǎ de amestec de ierburi italiene. Se lasǎ pe foc pânǎ ce cartoful şi morcovul încep sǎ se înmoaie. 

Se adaugǎ apoi 150 de grame paste scurte (cochilii am pus eu), se mai lasǎ 5 minute pe foc şi se pun şi 200 grame de linte (care fierbe cel mai repede). Eu am folosit linte din cutie, deja pregǎtitǎ. Apoi se adaugǎ 400 grame passata. Se amestecǎ.

Se stinge focul şi se pune şi o mânǎ de busuioc rupt cu mâna. Ȋnainte de servire, se taie fâşiuţe de parmezan (cu Cheddar merge la fel de bine, am verificat) şi se orneazǎ supa. 

Bon app’!

Etichete: