5 lucruri care-mi plac

Un buchet de lavandǎ e o promisiune a fericirii. Nu te teleporteazǎ direct în Provence, dar se simte bine în asfinţitul romantic al Bucureştilor.      

Prima linguriţǎ din prǎjitura densǎ şi ciocolatoasǎ. Eşti febril şi pofticios, dar nu te înfrupţi imediat din ea, te uiţi la consistenţǎ, miroşi, pipǎi. Se numeşte amânarea plǎcerii şi ar trebui practicatǎ des. O sǎ povestesc mai multe despre Reine de Saba sǎptǎmâna viitoare.  


Nasul într-o carte. Nu mǎ refer la citit, ǎsta e un gest natural de când aveam 8 ani. Vreau sǎ zic cǎ-mi place sǎ-mi bag nasul într-o carte. Am gǎsit una de curând care miroase tare bine… Poate de la cuvintele magice dintr-însa sau, poate, nu ştiu sigur, pentru cǎ e proaspǎt ieşitǎ din tipografie. Mai jos e o mostrǎ de adulmecat şi citatul superb care ne face sǎ înţelegem de ce mirosul de carte veche e atât de îmbietor.




Colajele. L-am pus pe Luc sǎ-mi schiţeze ceva (deşi mǎ simt tare vinovatǎ cǎ fac asta, aşa cǎ mi-am pus în gând sǎ învǎţ şi eu sǎ desenez; mǎcar un pic), m-am înfiinţat pe covor, mi-am luat materiale (cumpǎr reviste special pentru asta de mult timp) şi un bol cu cireşe şi am tǎiat, scris, colorat şi lipit. 



Limonada cu cǎpşuni şi mango. Plus nişte gheaţǎ şi mentǎ pentru prospeţime.