Bine-ai venit, 2015!



“May your coming year be filled with magic and dreams and good madness. I hope you read some fine books and kiss someone who thinks you're wonderful, and don't forget to make some art - write or draw or build or sing or live as only you can. And I hope, somewhere in the next year, you surprise yourself.” Neil Gaiman

Deşi le-a zis nenea Neil primul, cam asta vă urez şi îmi urez şi mie pentru anul ăsta: să avem parte de lucruri magice şi nebunii frumoase, cărţi cărora să nu le dăm drumul din braţe şi sărutări pasionale. Rezonez foarte mult cu ultima parte, cu surpriza, să ne surprindem. În capul meu, asta nu se poate întâmpla decât dacă eşti bine ancorat în momentul prezent, îţi asculţi instinctele şi zici DA cu toată inima.

Ultima zi a anului trecut m-a prins în bucătărie unde am încropit un fel de meniu. Pe la 7 juma’ seara am ieşit afară şi am dat o tură mare de parc. Era puţină lume şi puţine petarde, slavă cerului! În noaptea aia am rezistat până la 1.30, deşi băusem un ness în cursul zilei şi, deci, aveam aşteptări mai mari de la mine. Dar şi aşa, e mare lucru. M-am trezit la 6, entuziasmată şi cu chef de scris. Mi-am făcut retrospectiva pe anul 2014 şi m-am apucat de croşetat planuri pentru anul ce tocmai începea. Am fost iar în parc, de data asta singură, Luc sforăia mulţumit la căldură. M-am întâlnit cu 10 oameni şi 2 câini în total, iar la sfârşit, unul din pomeţii mei era aşa de îngheţat că am avut nevoie de două sesiuni de stat sub pătură ca să-mi revin :P. Am moţăit la Concertul de la Viena şi am mai scris puţin.

Practic, ce vreau să spun e că a fost bine, linişte, cu clinchet de pahare, cu dezmierdări, cu sesiuni de fotografiat în doi, cu urmărit de Prep and Landing şi vorbit la telefon. Îmi doresc multe lucruri şi pentru anul ăsta, am mult de lucrat cu mine, pentru mine şi pentru noi. Vreau să fie un an spumos, cu experienţe multe, cu învăţări multe, cu zâmbete şi suflet plin de iubire.


Şi pentru c-am pomenit de spumă, tre’ să vă spun şi despre băutura asta cu nume de scenă super simpatic: Fizz. Noi am făcut două tipuri de fizz, unul cu clementine şi celălalt cu portocale. Portocalele au învins în combinaţie, clementinele, bietele, iau premii doar alături de ciocolată şi o carte bună. La o adică, chiar nu avem de ce să le compătimim.

Fizz-ul de portocale se face simplu: stoarcem o portocală, punem sucul în pahar, adăugăm o linguriţă de Campari şi completăm cu şampanie. Şi e gata de savurat!

Un an înspumat să aveţi, omuleţi drăguţi! 

Etichete: , , ,