Năut cu spanac şi harissa

Pe o vreme nehotărâtă ca asta, intru într-un soi de buclă catatonică, iar resursele interioare-mi sunt parţial suspendate. Năucită de meteosensibilitate, fac singurul lucru la care mă pot gândi: ies din casă cât mai mult, mă mişc, sau mai bine zis, nu stau locului deloc. Şi mă hidratez conştiincios.


Dacă starea persistă, am în cămară nişte “arme” pe care merită să le pun la bătaie. Kit-ul de vreme urâtă, dacă vreţi J.


Fac aşa: mărunţesc 3 căţei de usturoi şi îi pun într-o tigaie unde încep să sfârâie câteva linguri de ulei de măsline extra-virgin. Las usturoiul să se bronzeze un pic.

Adaug apoi o linguriţă de praf harissa şi amestec. Pun şi 100 grame de spanac tăiat fâşii subţiri şi las pe foc în jur de 5 minute, amestecând din când în când.

După asta, scurg de zeamă o conservă de năut şi pun boabele peste spanac. Potrivesc de sare şi mai las pe foc tot cam 5 minute.

Pun în farfurie şi mă-nfrupt.

Bon app’! 

Etichete: , , ,