Doina Design, magazin cu decoraţiuni personalizate

E a doua oară când merg în vizită la Doina Design, locul plin de culoare din apropierea Pieţei Muncii. E aproape de mine, la câteva blocuri distanţă, şi de cum intri, eşti asaltat de o mulţime de senzaţii. La început, e nedumerire amestecată cu încântare şi nu ştii încotro să te uiţi: sunt măsuţe şi dulapuri, tablouri, colivii şi stropitori. Mai încolo vezi scaune de copii, tocătoare decorative, căni şi cutii. Apoi respiri şi le iei pe toate la rând. Locul are şi un iz de vacanţă, aşa că poţi profita ca să te încarci cu energie bună. 


Când am ajuns eu, se muncea. Proprietara (Doina) şi fiica ei (să-mi fie cu iertare dacă greşesc :) ) pictau nişte tăvi, iar mie mi-au fugit imediat ochii către invazia de tuburi tempera, de diferite culori, de pe masă. Aş mai fi zăbovit eu lângă masa respectivă, mă fascina fiecare tubuleţ, dar m-am gândit că dacă eu aş fi artist, n-aş vrea intruşi pe lângă materialele mele. Aşa c-am zburat să fac nişte fotografii.





Tot plimbându-mă şi extaziindu-mă în faţa fiecărui obiect cât de mic, mi-am dat seama c-aşa e frumos să te simţi când mergi acasă. Să ai lucruşoare frumoase, făcute special pentru tine dacă se poate, şi fiecare colţişor să-ţi aducă un zâmbet pe chip. Sau cel puţin, eu aşa anticipez că o să se-ntâmple în momentul când voi avea casa mea.

Doina Design vinde pe lângă alte obiecte, şi lucruri personalizate de însăşi proprietară: panouri decorative, cufere, cadouri pentru nuntă, ceainice, toate realizate cu tehnici din cele mai diverse: colaj, decupaj sau pictură manuală. Mie-mi plac cel mai mult tăvile, am văzut câteva modele pe pagina de facebook şi-am rămas cu gândul la ele: erau cu lavandă şi nu m-am putut abţine :P. 



Doina Design e magazinul acela de care ai nevoie când vrei ceva special sau deosebit: dacă mergi la o nuntă sau la o petrecere de copii, dacă ai un prieten căruia îi place să se răsfeţe în week-end cu mic dejun la pat sau dacă vrei să reîmprospătezi atmosfera din bucătăria proprie, vei găsi cu siguranţă ceva care să te facă să tresalţi de bucurie.




Pentru un obiect personalizat ai avea de aşteptat în jur de două săptămâni din momentul comenzii, iar preţurile sunt mai mult decât decente: un set cu tavă şi 4 coasters - 99 lei, tava separat - între 45 şi 55 lei, iepuraşi din pluş cu hăinuţe de in – 35 lei, cutii decorate manual – 50-65 lei. Nu, nu doar femeile se pot bucura de toate astea, am văzut şi un tablou decorat pentru un bărbat şi arătau chiar bine maşinile vintage de pe el – 39 lei.

Mai sunt o mulţime de alte lucruşoare, dar cel mai bine ar fi să vizitezi magazinul pe pagina de facebook, fiecare obiect comandat e fotografiat şi “preţuit”, sau să megi direct în buticul magic şi teribil de ofertant.

Doina Design se află pe Bulevardul Basarabia, nr. 52 B, iar programul este de luni până vineri, de la ora 16 până la 20.30.

Mai ştiţi şi alte magazine de acest gen?  

Etichete: , ,