Sandviş cu halloumi şi somon

Azi dimineaţă am făcut cel mai bun sandviş din lume. Serios! După fiecare îmbucătură, mă uitam la Luc şi-i ziceam că e cel mai bun sandviş pe care l-am mâncat vreodată. El pufnea pe sub mustaţă, dar nu gustase încă din cel mai bun sandviş din lume. 

Halloumi si somon sandvis

Am pus o tigaie grill pe foc şi am tăiat 225 grame de brânză halloumi în felii (eu am luat-o de la Lidl, e săptămâna grecească până mâine, cred). Mi-au ieşit 10, mai mici şi mai mari. Le-am pus pe rând în tigaie şi le-am lăsat câteva minute pe fiecare parte până se rumenesc bine. Eu n-am folosit ulei, aşa că s-au lipit puţin de grill, dar nu e mare  lucru dacă sunt manevrate cu grijă. După ce s-au făcut, le-am scos şi le-am aşezat pe o farfurie.

Într-un bol mic am pus cam o linguriţă de harissa, puţin ulei de măsline şi sucul de la o jumătate de lime. Am amestecat şi gata dressingul.

Somon si halloumi sandvis

Pe o felie de pâine cu turmeric şi negrilică de la Brutăria Colţ de pâine am pus trei feliuţe de somon afumat, 3 felii străvezii de castravete (cu coajă îmi place mie), două-trei linguriţe de dressing cu harissa şi 2 felii de halloumi.

Am continuat mic-dejunul cu puţin chec cu lămâie şi una bucată muffin cu ciocolată şi banană. Tot de la brutăria mai sus menţionată. A fost un festin matinal cum n-am mai avut de mult, papilele-s foarte fericite acum! 

La mulţi ani sărbătoriţilor zilei şi la mulţi ani şi lui Luc! Să trăiţi cu numele! :)

Bon app’!

Etichete: , , ,