Azi…


Citesc… o carte care sper să “livreze” ca s-o povestesc şi aici pe blog. Până acum sunt rezervată, dar nu ştii niciodată cum se-ntoarce roata.

Mănânc… halloumi şi kaki la grătar. Că mi-era poftă tare. Peste kaki am picurat şi nişte miere, mi-am cumpărat o demi-baghetă proaspătă şi gata prânzul!

kaki la gratar

Beau… apă şi ceai. Ceai din Franţa, apă de la Zizin.

Mă uit… la The Voice USA pe youtube şi afară. Mai că-mi vine să merg la o tură de IOR, dar mă răzgândesc de fiecare dată. Prea urât, dom’le, prea urât!

Mă gândesc… că am destul de mult de scris şi că aş vrea să am şi mai mult, să fie zilele pline-pline de tot.

Îmi vine să… îmi cumpăr ceva nou de îmbrăcat. Mă rog, am nevoie de haină de iarnă şi probabil d’aia îmi vine asta. Că altfel nu m-aş fi gândit eu la articole de îmbrăcăminte.

În weekend… o să fac supă-cremă de dovleac, citesc, scriu şi poate descopăr şi vreun loc nou despre care să vă povestesc aici.

Hai s-avem un sfârşit de noiembrie frumos! :)

Etichete: , ,