Biblioteca bloggerului roman, ediţia 2


Există proiectul ăsta şi există Diana care mă tag-uieşte şi eu mă conformez. :) Pentru că-mi plac topurile, normal. Bucuria vine la pachet cu tristeţea de a fi citit doar 29 de cărţi în 2014 şi speranţa ca anul ăsta să fie mult mai bogat. Şi în topul meu cărţile au avut, de fapt, 4 sau 5 stele, aşa că notarea de mai jos este doar corespunzătoare metodei explicate de Cristian.

Narcis şi Gură-de-Aur, Herman Hesse – 11

Casele vieţilor noastre, autor colectiv – 10

Flow, Mihaly Csikszenmihaly - 9

The Happiness Hypothesis, Jonathan Haidt – 8

Life is Meals, James şi Kay Salter – 7

Daily Rituals, Mason Currey – 6

Stoner, John Williams – 5

Gertrud. Roshalde. Ultima vară a lui Klingsor, Hermann Hesse – 4

A Fine Romance, Susan Branch – 3

Eseuri de duminică, Constantin Noica – 2

Alte cărţi faine mai sunt:

Papagalul verde, Martha Bibescu
Tea with Jane Austen, Kim Wilson
Septembrie, Rosamunde Pilcher
Cele mai frumoase povestiri¸ Hermann Hesse

şi, evident, recitirile: Jurnalul lui Sebastian, Micul Prinţ, Numele Trandafirului.


Aş trimite proiectul spre examinare :P Andrei şi Laurei.